ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДАНИХ ПРОТИ КЛАСИЧНОЇ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ

Автор(и)

  • Наталія Полуектова

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.8328287

Ключові слова:

Бізнес-аналітика, Інтелектуальній аналіз даних, Корпоративне управління

Анотація

У роботі представлено інтегративний аналіз джерел, який дозволяє виявити сучасні тренди в розвитку методів, технологій,  інструментів бізнес-аналізу. Доводиться, що існує тенденція до впровадження в бізнес-аналіз на всіх рівнях корпоративного управління нових підходів, які дозволяють перейти від реактивного до проактивного аналізу, від статичних до динамічних даних, від аналізу на історичних даних, до оперативного аналізу. В роботі описані методи та практичні реалізації методів, які дозволяють реалізувати: обробку великих даних в різних форматах, які додаються з великою швидкістю, нові алгоритмічні ріення у сфері машинного навчання (ML), інтелектуального аналізу даних (DM) , когнітивних обчислень, обробки природної мови (NLP) і глибокого навчання (DL), мобільні аналітичні додатки, технології візуалізації даних, хмарні технології, аналітику реального часу тощо.

Посилання

H. T.Davenport, J.Harris, D.Abney. Competing on Analytics: The New Science of Winning. Brighton, Harvard Business Review Press, 2017

J.Soldić-Aleksić, B. C. Krasavac, E.Karamata "Business analytics: new concepts and trends", Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies. – Vol. 25, pp.15-29, No. 2, 2020

R. F.Baumeister, M. R. Leary "Writing narrative literature reviews", Review of general psychology.Vol.1, pp.311-320, No. 3, 1997.

D.Tranfield, D. Denyer, P.Smart. "Towards a methodology for developing evidence‐informed management knowledge by means of systematic review", British journal of management. Vol. 14, pp.207-222, No3, 2003.

R. J.Torraco. "Writing integrative literature reviews: Guidelines and examples", Human resource development review. Vol.4, pp.356-367, No. 3, 2005.

H.Snyder " Literature review as a research methodology: An overview and guidelines", Journal of business research. Vol. 104, pp. 333-339, 2019.

.М.Yang, D. Vladimirova, S.Evans. "Creating and Capturing Value Through Sustainability: The Sustainable Value Analysis Tool A new tool helps companies discover opportunities to create and capture value through sustainability" , Research-Technology Management. Vol.60, pp.30-39, No. 3., 2017.

M.J.Schniederjans, V. Schniederjans, C.M. Starkey. Business Analytics - Principles, Concepts, and Applications with SAS: What, Why, and How. New Jersey, USA: Pearson Education, Inc, 2015

F.Siegel Practical business statistics. Academic Press, 2016.

Gartner, IT Glossary, 2018, [Online]. Available: https://www.gartner.com/it-glossary/

E. Heinze Hate speech and democratic citizenship, Oxford University Press, 2016.

D. Dietrich, B. Heller, B. Yang. Data Science and Big Data Analytics: Discovering, Analysing, Visualizing and Presenting Data. EMC Education Service, Indianapolis, Indiana: John Wiley & Sons, Inc.,2015

P.C.Zikopoulos et al. Conducting Ethical Research With Big and Small Data: Key Questions for Practitioners.

J. Ghosh." Big Data Analytics: A Field of Opportunities for Information Systems and Technology Researchers", Journal of Global Information Technology Management, pp.217-222 No19(4), 2015 , DOI: 10.1080/1097198X.2016.1249667

Netezza. [Online]. Available:http://www.netezza.com

Streambase. [Online]. Available: http://www.streambase.com

S.Chaudhuri, U. Dayal, V. Ganti, " Database technology for decision support systems". IEEE Computer Vol.34, No12, 2001.

A.Netz, S. Chaudhuri, U. Fayyad, J. Bernhard "Integrating data mining with SQL databases. OLE DB for Data Mining", Proceedings 17th International Conference on Data Engineering. – IEEE, pp. 379-387, 2001"

Oracle Data Mining. [Online]. Available: http://www.oracle.com

T. Davenport, D. Cohen, A. Jacobson "Competing on Analytics, Babson Executive Education",Working Knowledge Research Report. – 2005.

Downloads

Опубліковано

27.12.2022

Як цитувати

Полуектова, Н. (2022). ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДАНИХ ПРОТИ КЛАСИЧНОЇ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ. Цифрова економіка та інформаційні технології, 1(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.8328287